اسٹیڈیم کے واقعات

اسٹیڈیم کے واقعات

اسٹیڈیم کے واقعات [ا] ایک کھیلوں کا فٹنس کھیل ہے جو ہیومن انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور بینڈئی نے نائنٹینڈو انٹرٹینمنٹ سسٹم کے لئے شائع کیا ہے۔ یہ اور ایتھلیٹک ورلڈ فیملی فن فٹنس سیریز کے دو کھیل ہیں ، جو NES کے لئے مختصر زندگی گزارنے والی فیملی فن فٹنس میٹ آلات کے لئے ڈیزائن اور برانڈ کیے گئے ہیں۔ اسٹیڈیم واقعات کھلاڑیوں کو چار مختلف اولمپک حوصلہ افزائی کھیلوں کے مقابلوں میں حصہ لینے کی اجازت دیتے ہیں ، چٹائی کو منتقل کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں کیونکہ وہ مرکوز گیم پلے کو چلانے اور کودنے میں مسابقت کرتے ہیں۔

اسٹیڈیم کے واقعات

شمالی امریکہ کے ورژن کو 1987 میں ریلیز ہونے کے بعد نینٹینڈو نے دوبارہ نامزد کیا۔ کھیل کو ورلڈ کلاس ٹریک میٹ کے نام سے دوبارہ جاری کیا گیا تھا اور اس نئی چٹائی کا عنوان پاور پیڈ تھا۔ اصل شمالی امریکہ کے اسٹیڈیم واقعات کی کاپیاں اب نایاب NES گیمز میں سے ایک سمجھی جاتی ہیں ، جس کی وجہ ثانوی ویڈیو گیم جمع کرنے والی مارکیٹ میں قیمتیں زیادہ ہیں۔

گیم پلے

اسٹیڈیم ایونٹس ایک فٹنس گیم ہے جو کھلاڑیوں کو چار مختلف کھیلوں کے مقابلوں میں مقابلہ کرنے کی اجازت دیتا ہے: 100 ایم ڈیش ، 110 ایم رکاوٹیں ، لمبی جمپ ، اور ٹرپل جمپ۔ [1]: 1–3 گیم فیملی فن فٹنس کنٹرول چٹائی کا استعمال کرتا ہے جو سپورٹ کرتا ہے۔ ایک ساتھ دو کھلاڑیوں کو ، اگرچہ ہر ایونٹ کے لئے چھ متبادل کھلاڑی تک اندراج کروایا جاسکتا ہے۔ [1]: 4 the7 چٹائی کے بائیں جانب کو ڈیش اور رکاوٹ ایونٹس کے لئے استعمال کرنا ضروری ہے ، جبکہ دیگر ایونٹس دونوں اطراف استعمال کرسکتے ہیں۔ پلیئر کے رنر کی تیز رفتار کا انحصار اس بات پر ہے کہ چٹائی پر بٹنوں کی کس قطار کا استعمال کیا جائے۔ اگر کھلاڑی شروعاتی سگنل سے پہلے اپنے پیر تھوڑا سا اٹھا لیتا ہے تو ، یہ ایک غلط آغاز سمجھا جاتا ہے۔

100 ایم ڈیش ایونٹ میں دو کھلاڑیوں کو ایک دوسرے کے خلاف دوڑ میں شامل کیا گیا ہے۔ 110M رکاوٹیں ایونٹ ڈیش کی طرح ہے ، لیکن جب اسکرین کے کنارے پر سفید باکس مارکر دکھائے جائیں تو کھلاڑیوں کو چھلانگ لگانی ہوگی۔ لمبی چھلانگ میں کھلاڑی چلتے ہیں اور پھر چھلانگ لگاتے اور زیادہ سے زیادہ فاصلہ ریکارڈ کرنے کے لئے ہوا میں رہتے ہیں۔ ٹرپل جمپ لمبی چھلانگ کی طرح ہے لیکن اس میں تین علیحدہ جمپ مارکر بھی شامل ہیں۔ جیتنے کے ل The کھلاڑی کو ڈیش اور رکاوٹ دونوں ایونٹس میں چھ کمپیوٹر پلیئروں میں سے ہر ایک کو ہرا دینا ہوگا۔ اس وضع میں ، تین جھوٹے آغاز ایک نااہلی کا نتیجہ بنتے ہیں۔ [1]: 8–11 ایک اور وضع “اولمپکس” میں ، متعدد کھلاڑی چاروں ایونٹس میں لگاتار مقابلہ کرسکتے ہیں۔ اس موڈ میں ، گینز 1982 ورلڈ ٹریک ریکارڈ اسکورنگ کے معیارات کے ل a ایک حوالہ کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔

اسٹیڈیم کے واقعات

رہائی

ستمبر 1987 میں شمالی امریکہ میں نائنٹینڈو انٹرٹینمنٹ سسٹم کے لئے اسٹیڈیم ایونٹس جاری کیا گیا تھا۔ [2] نینٹینڈو نے فیملی فن فٹنس ٹکنالوجی میں وعدہ دیکھا ، لہذا چٹائی خرید لی اور اسے پاور پیڈ کے طور پر دوبارہ برانڈ کیا۔ ورلڈ کلاس ٹریک میٹ کے طور پر اسٹیڈیم واقعات کو بھی دوبارہ جاری کیا گیا۔ [3]

شمالی امریکہ کے اسٹیڈیم واقعات کا سب سے نایاب این ای ایس کھیلوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ صارفین کو فروخت کی جانے والی کاپیاں کی کل تعداد معلوم نہیں ہے۔ NES گیم کے لئے معیاری کم سے کم ابتدائی رن کی قیمت 10،000 کاپیاں تھی ، لیکن جمع کرنے والوں کا خیال ہے کہ اس کھیل کی کمی بہت کم ہے۔ یہ مشہور افواہ ہے کہ یہ کھیل وولورتھ کے ایک اسٹور پر فروخت ہوئی تھی ، یہ غلط ثابت ہوا۔ نائنٹینڈو آف امریکہ کے سابقہ ترجمان ، ہاورڈ فلپس کو یقین نہیں تھا کہ کارتوس تباہ ہوگئے تھے اور انھوں نے دعوی کیا تھا کہ تمام کارتوسوں کو دوبارہ کام کرنا غیر معقول تھا۔ []] ویڈیو گیم جمع بازار میں اسٹیڈیم واقعات کی کاپیاں 35،100 امریکی ڈالر تک فروخت ہوچکی ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *